Všetci vieme, že pravidelné cvičenie a pohyb je kľúčom k zdraviu. V dnešnej hektickej dobe je však ťažké nájsť si čas pre seba a urobiť niečo prospešné pre svoje telo. Veľa z nás už nemá po práci alebo škole energiu ísť cvičiť alebo behať, a tak často krát skončíme pri niečom zo zelenej záhradky. Konope však dokáže zvýšiť tvoj výkon a mohlo by sa z neho stať tvoj obľúbený rituál pred cvičením. Týchto 6 dôvodov ťa presvedčí aby si nabudúce šiel radšej cvičiť “high” ako si pozrel ďalšiu epizódu seriálu.

Honour-Of-The-Olympics-hero

1.Zhulený metabolizmus

Hľadáš niečo čo by ťa pred cvičením poriadne nabudilo? Fajčenie naozaj urýchľuje metabolizmus, čo ti pomôže zhodiť nadbytočné kilá, ktoré si nabral pri hulihladoch. Štúdia uverejnená v Men´s Journal dokazuje, že THC a ostatné kanabinoidy nielenže urýchľujú tvoj metabolizmus ale znižujú hladinu cholesterolu a inzulínu.

Better-To-Exercise-High1

2.Všetko je to v hlave

Všetci dobre vieme, že konope pomáha pri úzkosti a depresii. Odbúranie zlých myšlienok znižuje stres, a tak sa môžme ľahšie sústrediť na akúkoľvek činnosť, ktorú práve vykonávame. Uvoľnený mozog má viac energie na vykonávanie rôznych činností s oveľa väčším citom a presnosťou.

3. Uvoľnenie svalov

Nikto nemá rád svalovicu po posilovni. Práve marihuana môže predísť nepríjemným následkom z leg day. Fajčenie pred cvičením môže svaly dostatočne uvolniť natoľko, že by si sa mal vyhnúť svalovej horúčke aj nepríjemným kŕčom.

thenug-k0lM2Uir9H

4.Marihuana a cvičenie idú ruka v ruke

Ak sa pozrieme bližšie na chemické reakcie endokanaboidov v našom tele zistíme, že majú rovnaké alebo podobné účinky ako kvalitný športový výkon. Endokanaboidný systém je stimulovaný približne rovnako obidvoma aktivitami. Konope nás robí uvoľnenými, šťastnými, pomáha s apetítom, utišuje bolesť, ovplyvňuje náladu a pomáha s pamäťou. Presne tak ako šport.

Better-To-Exercise-High5

5.Cvičenie zvyšuje účinky marihuany

Better-To-Exercise-High6

Nielen, že konope zvyšuje športový výkon, športový výkon zvyšuje účinky konope! Krv prúdi pri športe telom rýchlejšie a pomáha spaľovať tukové bunky kde sa nachádza THC. Ako telo spaľuje tuky, uvoľnuje sa viac a viac THC čo môže zvýšiť účinok marihuany.

Štúdia z univerzity v Sydney dokazuje, že po 35 minútovom cvičení u každodenného “huliča” boli hladiny THC o 15% vyššie ako u ľudí čo marihuanu užívajú, no necvičia.